שולחן שוק לבת מצווה

מתעניינים בהזמנת שולחן שוק לבת מצווה? "ביג מאמא קייטרינג" כאן כדי לסייע עם מגוון רחב של מנות ומחירים אטרקטיביים במיוחד. מוזמנים ליצור עימנו קשר לבניית תפריט מותאם אישית לאירוע שלכם.

שולחן שוק הפך לפופולארי ביותר באירועים בשנים האחרונות. זאת, בשל הנראות המרשימה של השולחן, שפע המנות וכן שימוש בשולחן כאטרקציה של ממש באירוע. שולחן השוק יכול ליצור חוות אוכל ייחודית ומהנה, לצד אווירה חברתית שמתאימה מאוד לאירועי בת מצווה.

לתפריט אונליין יש לגלול למטה​

תפריט שולחן שוק לבת מצווה כשר למהדרין

‎‎‎

מעל 25  איש-עלות לאדם 100 ש"ח כולל עריכה וחד פעמי או 80 ש"ח ללא עריכה וללא חד פעמי

24-15 איש - עלות לאדם 120 ₪ כולל עריכה וחד פעמי או 100 ₪ ללא עריכה וחד פעמי        

15-10 איש- עלות לאדם 100 ₪  לא כולל עריכה וחד פעמי

כל המנות והסלטים בתפריט כלולים במחיר​

סלטים

-מינימום הזמנה 2500 שקלים כולל מע"מ​
-נשמח להתאים את התפריט לצרכים שלכם

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

שולחן שוק לבת מצווה של קייטרינג ביג מאמא

קייטרינג ביג מאמא, מציע שולחנות שוק לאירועי בת מצווה אשר מלאים במנות טעימות ושפע של בשר איכותי שכל אורח יאהב. כל שולחנות השוק שלנו כשרים למהדרין וניתנים לעיצוב אישי. כל זאת, נעשה בליווי אישי של הצוות המסור והמקצועי של קייטרינג ביג מאמא.

בהקשר זה, ניתן להרכיב תפריט בהתאמה אישית לשולחן השוק, תוך התחשבות בהעדפות אישיות, מגבלות תזונתיות וכדומה. יתרה מכך, בקייטרינג ביג מאמא תמצאו שולחנות שוק לבת מצווה במחירים נוחים לכל כיס, ובעבור תמורה מלאה למחיר.

סוגי שולחנות שוק לבת מצווה

שולחן שוק לבת מצווה מציע מגוון מאכלים מגרים וטעימים, שמסודרים על השולחן באסתטיות ושפע. כדי לבצע את ההתאמה המושלמת בין שולחן השוק ללקוח ולאירוע, קייטרינג ביג מאמא מציע שולחנות שוק שונים:

שולחן שוק מטוגנים – שולחן שוק מטוגנים הוא שולחן שכל אדם יאהב. הוא כולל מגוון מאכלים מטוגנים ומגרים שכל האורחים – מבוגרים וצעירים, ייהנו מהם, כמו: סיגרים מרוקאים, פסטלים צמחוניים, שניצלונים, צ'יפס, טבעות בצל, פוטטוס ועוד.  לא רק, השולחן כולל גם מגוון סלטים.

שולחן שוק שניצלים – שולחן שוק שניצלים מציע שניצלים טעימים וטריים שאי אפשר להתנגד להם. התפריט כולל שניצלים בחלה, שניצלונים "הום מייד", תוספות מפנקות כמו צ'יפס, פוטטוס מטובל, פלטת חמוצים מסייר ועוד.

שולחן שוק המבורגר – שולחן שוק המבורגר מושחת ומגרה, משדר השקעה ויוקרה באירוע ומתאים לכל אורח. בשולחן יחכו לאורחים המבורגרים עסיסיים מבשר איכותי, לצד תוספות, סלטים ורטבים, כגון: צ'יפס, פוטטוס, חמוצים, ירקות חתוכים וכו'.

עיצוב שולחן שוק לבת מצווה

עיצוב שולחן שוק לבת מצווה הוא משמעותי ביותר, משום שנוכחות השולחן באירוע והתלהבות האורחים ממנו תלויה רבות בעיצובו. כמו כן, רכיב מרכזי בקונספט שולחנות השוק הוא המראה המרשים והמגרה שלהם, ולכן מלאכת העיצוב חשובה מאוד.

עיצוב שולחן השוק יהיה תמיד עמוס וישדר שפע, באופן שיזמין את האורחים לאכול וליהנות מהחוויה הקולינרית. ישנם סגנונות שונים לעיצוב שולחן השוק שלנו; החל מעיצוב המאכלים שעל השולחן בשורות אסתטיות ומרשימות, דרך מעגל חלות עם שניצלים שממוקם במרכז השולחן, ועד כיתוב וקישוטים המורכבים מהמאכלים (לדוגמה כיתוב המספר 12 לבת המצווה).

שולחן שוק לבת מצווה כשר למהדרין

כשרות הינה רכיב חשוב במרבית האירועים, בהם יהיו אורחים שומרי כשרות. על כן, בכדי להתאים את המנות באירוע לכלל האורחים ישנה חשיבות רבה בבחירת שולחן שוק כשר למהדרין. בקייטרינג ביג מאמא, כלל שולחנות השוק כשרים למהדרין בכשרות הרב מחפוד (כל הירקות בהשגחת גוש קטיף, כשר למהדרין).

הצוות המקצועי שלנו עומד בסטנדרטים גבוהים במיוחד, בתקני משרד הבריאות ומקפיד ללא פשרות על כשרות האוכל. כך, תרוויחו באירוע הקרוב שלכם אוכל טרי, טעים, איכותי וגם כשר למהדרין.

עלויות שולחן שוק

שולחנות השוק הבשריים מגיעים בגדלים שונים, וכוללים מנות משתנות – בהתאמה גם מחירי השולחנות נעים בטווח גדול של מחירים: החל מ-1000 ₪ ועד 5000 ₪. מחיר שולחן השוק שלכם תלוי במספר גורמים. תחילה, יש להתחשב במספר האורחים באירוע, כאשר המחיר לסועד מתחיל ב-80 ₪. בהקשר זה, ככל שהאירוע יכלול יותר אורחים כך המחיר יהיה משתלם יותר. חשוב לציין, כי בהינתן אירוע קטן (9-16 אורחים), המחיר יקבע על פי סכום הזמנה מינימלי.

נוסף לכך, מחיר שולחן השוק מושפע מהזמן בו מתקיים האירוע. לדוגמה, בעונת הקיץ בה מתקיימים אירועים רבים, מחירי השולחנות יעלו בשל הביקוש הרב. לבסוף, סוג המאכלים יקבע גם הוא את מחיר שולחן השוק. סוגי הבשר השונים כמובן בעלי מחירים שונים, ועל כן להעדפותיו האישיות של הלקוח השפעה על העלות.

למה לבחור בקייטרינג ביג מאמא לאירוע בת המצווה שלכם?

בת מצווה הוא אירוע מרגש וחד פעמי, בו תרצו להרשים את כל האורחים שלכם ולייצר לכלת בת המצווה חוויה בלתי נשכחת. קייטרינג ביג מאמא, מציע שולחנות שוק לבת מצווה בהתאמה אישית, שישדרגו את האירוע שלכם באטרקציה כיפית וטעימה. לא רק, אנו מספקים בשר איכותי, מאכלים טריים וטעימים, וכן ליווי אישי ושירות מסור ומקצועי.

שולחן שוק משרה אווירה קלילה ונינוחה באירוע, ומתאים לילדים ולמבוגרים כאחד. כמו כן, כל האורחים יוכלו לגשת לשולחן השוק בו זמנית ולהתפנק במנה בה הם מעוניינים, ללא המתנה מיותרת ותלות במלצרים. שולחן שוק לבת מצווה משמש גם כמוקד חברתי שמאפשר שיח והנאה סביב השולחן.

לסיכום, אם אתם מעוניינים באירוע בת מצווה מושלם, טעים וחוויתי במיוחד, הזמינו עוד היום שולחן שוק של קייטרינג ביג מאמא. יחד איתנו תוכלו להתאים אישית שולחן שוק, ולבחור את המאכלים המעולים שיככבו באירוע הקרוב שלכם. למידע נוסף וייעוץ צרו עמנו קשר!

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן