שולחן שוק למסיבת רווקות

שולחן שוק למסיבת רווקות

שולחן שוק למסיבת רווקות הוא בחירה מנצחת שתהפוך את האירוע למיוחד ובלתי נשכח. השולחן העמוס במגוון מטעמים צבעוניים ומפתים מזמין את האורחות לטעום מכל הבא ליד, לגוון ולהתפנק. האווירה הלא רשמית והנינוחה תורמת לגיבוש החברותי ומעודדת אינטראקציה בין הבנות. השפע והמגוון שעל השולחן מאפשר לכל אחת למצוא את המנה שהיא הכי אוהבת ולהרגיש שהשקיעו עבורה. שולחן שוק מוסיף טאץ' יצירתי ומקורי שייחד את מסיבת הרווקות משאר המסיבות, ויגרום לכלה ולמוזמנות להרגיש שמישהי חשבה עליהן ודאגה להפתיע ולפנק אותן ברגע המרגש הזה.

תפריט שולחן שוק למסיבת רווקות

‎‎‎

מעל 25  איש-עלות לאדם 100 ש"ח כולל עריכה וחד פעמי או 80 ש"ח ללא עריכה וללא חד פעמי

24-15 איש - עלות לאדם 120 ₪ כולל עריכה וחד פעמי או 100 ₪ ללא עריכה וחד פעמי        

15-10 איש- עלות לאדם 100 ₪  לא כולל עריכה וחד פעמי

כל המנות והסלטים בתפריט כלולים במחיר​

סלטים

-מינימום הזמנה 2500 שקלים כולל מע"מ​
-נשמח להתאים את התפריט לצרכים שלכם

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

שולחן שוק למסיבת רווקות - "קייטרינג ביג מאמא"

בואו להפוך את מסיבת הרווקות שלכן לבלתי נשכחת עם שולחן השוק המפנק של קייטרינג ביג מאמא! השולחן שלנו מציע מגוון עשיר ומפתיע של מאכלים טריים, צבעוניים וטעימים, שנבחרו בקפידה כדי להתאים לאווירה הייחודית והשמחה של מסיבת רווקות. ניתן למצוא אצלנו סלטים מרעננים, מנות בשריות אהובות, לחמים מיוחדים, פירות העונה, ומבחר מנות אירוח מפנקות. הכל מוכן ומוגש בהקפדה ובאהבה ע"י הצוות המיומן שלנו, כדי שתוכלו להירגע וליהנות מהחגיגה. שולחן שוק של קייטרינג ביג מאמא יהפוך את מסיבת הרווקות לערב טעים, מרגש ובלתי נשכח!

אילו יתרונות יש אצלנו?

דבר ראשון, אתן לא לבד. לעיתים עיצוב שולחן שוק ובחירת המאכלים בו יכולים להיות מעט מאתגרים משום שאתן רוצות לקלוע לטעמן של החוגגות באירוע, אבל גם לא להתפשר על שום דבר חשוב. בדיוק בשביל זה חשוב לנו ללוות אתכן ולהתאים עבורכן תפריט שמותאם לצרכים שלכן, תוך הקפדה והתחשבות במגבלות תזונתיות או העדפות אישיות אחרות. מעבר לכך, אנחנו מציעים מגוון רחב של מאכלים שונים – המבורגרים, שניצלים, מטוגנים ואפילו מתוקים תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

עיצוב שולחן שוק למסיבת רווקות

כמו שאמרנו, העיצוב הוא חלק חשוב והכרחי והוא מותאם לאופי האירוע. שולחן שוק למסיבת רווקות יעוצב בהתאם לדרישות שלכם, תוך הקפדה מצידנו שיאורגן באופן מרשים אשר מושך את העין ומגרה, נוח לגישה ומפוזר בצורה אסתטית ומותאמת. כך לדוגמה, ניתן לארגן מעגל של חלות יחד עם שניצלים הממוקמים במרכז השולחן, קבבים המוקפים לחמניות חמות, מילים המורכבות מסידור המאכלים ועוד.

אילו סוגי מנות ניתן לכלול בשולחן שוק למסיבת רווקות?

אצלנו בקייטרינג ביג מאמא, יש מגוון גדול של מנות שונות שיאפשרו לכם לקלוע לטעמם של כל האורחים. אם אתם רוצים מנות בשריות, אסור לכם לוותר על מיני בורגר – אנטריקוט או שניצל בחלה שמוגשים לצד סיגרים מרוקאים וקובה עירקית. אליהם תוכלו להוסיף גם מנות צמחוניות כמו פסטלים, פלטת חמוצים מסייר, צ'יפס, טבעות בצל ופוטטוס מתובל. כמובן שאסור לוותר על סלטים שמשדרגים את כל המנות כמו סלטי שרי או כרוב, סלט מטבוחה ופסטה, חומוס גרגרים לצד טחינה מתובלת וגם מלפפונים חמוצים וזיתים.

אם תעדיפו קינוחים בלבד, תוכלו להתפנק ולהנות ממנות מתוקות כמו פירות טריים ועסיסיים בעונה אשר מוגשים בצורה צבעונית שמשדרגת את כל השולחן. ישנן גם מגוון רחב של עוגות, עוגיות קטנות או גדולות, כדורי שוקולד טעימים שמקשטים את כל האירוע ואפילו גלידות קרות וקרמיות שכיף להתענג עליהן.  

הכשרות שלנו

חשוב לנו לשמור על כשרות במנות שאנו מגישים ולכן כל הצוות שלנו, החל מהמטבח ועד לניקיון, עוברים הכשרות תקופתיות לצד משגיח צמוד מטעם הבד"ץ "יורה דעה" אשר נמצא בבית העסק בכל שעות הפעילות. הקייטרינג שלנו בהשגחת הרב מחפוד שליט"א עם תעודת כשרות של בד"צ "יורה דעה", רבנות מהדרין "מטה בנימין" ומומלצי עמותת "כושרות".

כמה עולה שולחן שוק למסיבת רווקות?

אצלנו תמצאו את המחיר המשתלם ביותר בשוק עם טווח מחירים גדול המתחיל בסביבות 1,000 ₪ ועד ל- 5,000 ₪, כתלות בכמות המוזמנים שלכם ובמנות שתבחרו. היתרון העיקרי הוא שניתן לעצב שולחן שוק במגוון סוגי מנות ובתקציב שנוח לכם המאפשר להנות מחוויה מושלמת ומשתלמת גם בתקציב מוגבל.

מדוע להזמין שולחן שוק למסיבת רווקות מקייטרינג ביג מאמא?

אצלנו תוכלו להנות מעיצוב נוח וצבעוני, בחירה בין מגוון רחב של מנות בשריות, צמחוניות, קינוחים ומתוקים ליווי צמוד שלנו לכל אורך ההזמנה הכולל עזרה בבניית התפריט ועד לאופן ההגשה ביום האירוע, כשרות והזמנה נוחה דרך האתר. אנו יודעים עד כמה אתם משקיעים במסיבת הרווקות ולכן רוצים לעזור לכם להנות מהאירוע ולהקל עליכם עד כמה שאפשר.

קייטרינג ביג מאמא הוקם על ידי עדנה זקן, בשלנית נפלאה שהאוכל מבחינתה הוא דרך החיים. עם השנים, יותר ויותר אנשים רצו לאכול ממטעמיה ובזכות הקייטרינג, היא מפיצה את אהבתה לאוכל אשר מוכן ומוגש עם כל ליבה. אנו מספקים קייטרינג בשרי כשר ומגוון לאירועים שונים תוך הקפדה על היגיינה, מסירות ואהבה לאוכל. לפרטים נוספים ושאלות, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונחזור אליכם בהקדם.

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן